Zwrot biletu jest możliwy po zalogowaniu się do indywidualnego konta w zakładce Moje Bilety. Możliwość oraz kwota zwrotu zależą od warunków Przewoźnika oraz czasu pozostałego przed wyjazdem, dlatego ważne jest, by przed zakupem biletu zapoznać się z Warunkami Przewozu.
Wystarczy kliknąć opcję Zwróć bilet, każda Państwa prośba o zwrot będzie rozpatrywana indywidualnie przez naszego konsultanta w godzinach pracy biura. Warto mieć na uwadze, że większość przewoźników nie pozwala na zwrot biletu w dniu odjazdu bądź potrącenie opłaty za bilety wynosi 90%.
Odwołany kurs
W przypadku anulowania lub odwołania kursu zostaną Państwo poinformowani przez przewoźnika telefonicznie lub poprzez wiadomość SMS, dlatego proszę pamiętać o poprawnym uzupełnieniu numeru telefonu. W takiej sytuacji przysługuje Państwu zwrot 100% wartości biletu, a procedura również odbywa się w zakładce Moje Bilety.
Zmiana daty lub godziny przejazdu
W tej chwili zmiana daty lub godziny odjazdu po zapłacie za bilety jest niemożliwa. Można jednak dokonać zwrotu zakupionego biletu na zasadach opisanych powyżej oraz wyboru nowego biletu na inny termin.
Edycja danych pasażera
Edycja danych osobowych pasażera w bilecie po jego zakupie jest niemożliwa, dlatego prosimy o uważne wypełnianie i sprawdzenie danych przed opłatą biletu.