Zwrot biletu jest możliwy po zalogowaniu się do indywidualnego konta w zakładce Moje Bilety. Możliwość oraz kwota zwrotu zależą od warunków Przewoźnika oraz czasu pozostałego przed wyjazdem, dlatego ważne jest, by przed zakupem biletu zapoznać się z Warunkami Przewozu.
Wystarczy kliknąć opcję Zwróć bilet, każda Państwa prośba o zwrot będzie rozpatrywana indywidualnie przez naszego konsultanta w godzinach pracy biura.
Warto mieć na uwadze, że większość przewoźników nie pozwala na zwrot biletu w dniu odjazdu bądź potrącenie opłaty za bilety wynosi 90%.
FAQ
W przypadku anulowania lub odwołania kursu zostaną Państwo poinformowani przez przewoźnika telefonicznie lub poprzez wiadomość SMS, dlatego proszę pamiętać o poprawnym uzupełnieniu numeru telefonu. W takiej sytuacji przysługuje Państwu zwrot 100% wartości biletu, a procedura również odbywa się w zakładce Moje Bilety.
W tej chwili zmiana daty lub godziny odjazdu po zapłacie za bilety jest niemożliwa. Można jednak dokonać zwrotu zakupionego biletu na zasadach opisanych powyżej oraz wyboru nowego biletu na inny termin.